''კრიტიკის ქარცეცხლში''(ახალი წიგნის სათაური ჩემგან:)

ოოო...რამდენი რამის გაკრიტიკება მსურსსსს!!!არც კი ვიცი რით დავიწყო...უმეტესად გავაკრიტიკებ(რა თქმა უნდა)იმას რაც მე ძალიან არ მომწონს და მსურს რომ არ იყოს(ვინ მომართვა არა?)ხოდა ახლა ჩვენი ერთობლივი სულისკვეთებით დავწეროთ ის ციფრი რომელიც ასე ძალიან მიყვარს(და და და დაააა(ეს ინტრიგა იყო:))
#1:ანუ პირველი რაც ძალიან არ მიყვარს და ვერ ვიტან არის აი ეს:
ალბათ ყველას ვისაც facebook-ი აქვს ეცნო ეს ან ამის ასლი სურათი,მრავალს თავად აქვს ეს სურათი თავის პროფილში და ამაყობს რომ მონიშნულია მასში,მაგრამ თქვენ რომ იცოდეთ როგორ ვერ ვიტან ასეთ სურათებს არ დადებდით(მე ვინ მეკითხება?ჩემი ბლოგია და რასაც მინდა იმას დავწერ!თუ ძალიან მკვახედ გამომივიდა არ გეწყინოთ მე ჩემი აზრი მაქვს და თქვენ თქვენი და ვისაც არ მოსწონს შეუძლია ონკანთან მივიდეს და ცივი წყალი დალიოს!!)ხოოოდა,სად ვიყავიი?ხოო,მოკლედ ზოგს ძალიან სასტიკად სწყინს,რომ: (ციწირუიუ)'' აუ მე რა პონტში არ ვარ ამ ფოტოზეე'' და მის შემდეგ მოყოლებული სევდიანი სმაილები და ა.შ ან კიდე ''აუ მე მანდ კი არა აი აქ უნდა მოგენიშნე'' ან ''პროსტა ლააა!ამას აქ რა უნდაააა?'' და ისევ განუწყვეტელი სმაილების გორა და უღელტეხილები!!!ვფიქრობ რომ ადამიანი რომელსაც ასეთი და ამდაგვარი სურათები აქვს არის ძალიან კომპლექსიანი და ამით ცდილობს დაფაროს საკუთარი შიში ან კიდევ ბოდიში ამ სიტყვისთვის არ იცის რგორ უნდა გამოიჩინოს ხალხში თავი ანუ არის გოიმი(შეურაცხყოფას არავის არ ვაყენებ) და არ იცის სხვაგვარად როგორ გამოჩნდეს მაგარი ანუ ''ჩვენების''(ჩემს თავს არ ვგულისხმობ,ეს საზოგადოდ)წევრი და შევიდეს მისი ჭკუით ''ქუულ'' სასტავში და გონიერი ადამიანის ჭკუით დაუნების და კომპლექსიანების ფარაში!!მოკლედ თუ ვინმემ ამ ზემოხსენებული პიროვნების (უსახელო უგვაროსი) ქვეშ და მის ქვეცნობიერში საკუთარი თავი აღმოაჩინა დაე იფიქროს მანამ სანამ არ მიხვდება ვინ არის ცრუ და ვინ მართალი!!!
                     ოპაააა!!!!ეს რა ''კრიტიკის ქარცეცხლში'' გავხვიე მრავალსაუკუნოვანი facebook-ის  ფანები!!!!(გულშემატკივრები ანუ)უმეტეს წილად ისინი ვისაც ასეთი სურათებით აქვთ პროფილის კარადა(თუ გინდ ''შკაფი'' იყოს) სავსეე!!!ახლა კი მოვრჩეთ ორწუთიანი წარსულის გახსენებას და აწმყო-მომავლის(იგივე აწმყავლის(ეს მიქსია)) თემებს დავუბრუნდეთ:::
                     ახლა ვაპირებდი კიდევ ერთი შესანიშნავი ნომრის მიწერას როგორიცაა #2:მაგრამ იმედს გაგიცრუებთ(აი ვილ დისაფოინთ იუ:) იმიტომ,რომ ის თემა რომელზეც გრანდიოზულად ვაპირებდი მსჯელობს მართლაც რომ გრანდიოზული ზომისა და გაბარიტების გამოდის,ამიტომ მას მე ცალკეულ გამოყოფილ გრანდიოზულ ადგილს დავუთმობ რათა გული არავის არ დასწყდეს(ალბათ ეხლა ვიღაცა იტყოდა რატომ უნდა დამწყდეს გული ნეტავიოოოოო???:)) და შევეცდები ხვალ თუ არა ზეგ რომ არ მოგატყუო იქნება ეს გემრიელი ფუნთუშა ანუ ბულკი თქვენი ხელების გულებში ან კომპიუტერის მონიტორზე:)ამიტომ დავამთავრებ ამ შოკოლადის ბულკის ცხობას და გეტყვით:თქვენზე 2 ლარია:):):)

1 комментарий:

  1. ლიზი მაგარია მეც მინდოდა ამის კრიტიკა და დავდე ჩემს ბლოგზე ეხლა მეორე პოსტს წავიკითხავ:)

    ОтветитьУдалить